Menu Sluiten

Organisatie Seminaries

Totaaloplossingen voor uw beurs, congres of bedrijfsevenement. Zowel LIVE voor de fysieke beurzen, congressen en corporate events als VIRTUEEL met online 3D venues, virtuele stands en seminars. Dat is waar wij iedere dag vol passie aan werken.

Samen creëren wij de juiste omgeving voor uw beurs, congres of event!

Mensen samenbrengen, die hun passie en kennis willen delen. Ontmoeten en netwerken! Dit is waar wij in geloven.

Onze core business?

Samen een aantrekkelijke omgeving creëren, waarin wij deze mensen verbinden. Zowel LIVE voor de fysieke beurzen, congressen en corporate events als VIRTUEEL met online 3D venues, virtuele stands en seminars. Dat is waar wij iedere dag vol passie aan werken.

Wie is XPO.world?

XPO.world bestaat uit enthousiaste vakidioten die elke dag bezig zijn om het verschil te maken voor hun opdrachtgevers, partners en (toe)leveranciers. Passie voor het vak, elkaar uitdagen, innoveren en altijd het beste resultaat willen neerzetten is wat ons bindt in XPO.world.

Ervaring van de senioren en frisse nieuwe ideeën van jong talent zorgt voor een inspirerende samenstelling, waarin altijd met een kritische blik wordt gekeken naar het beoogde eindresultaat.

Om telkens weer tot het uiterste te gaan, is plezier in het werk de beste motivator.
Plezier staat bij ons centraal en is noodzakelijk in onze wereld met harde deadlines, last minute wijzigingen en de vaak korte periode om projecten te realiseren.

Wij zijn Dirk, Kristof, Koen, Johny en Maurice. En samen met onze andere collega”s, partners en leveranciers maken wij met passie en service het verschil.

En doen we vooral wat we beloven!

De Roeve groep?

XPO.world is onderdeel van De Roeve groep, die in 1991 opgericht is door Koen  De Roeve.

Deze groep (De Roeve Industries) biedt innovatieve totaaloplossingen in productie- en automatisering (automation, industrial IT, electrical installations & mechanical). Daarnaast schuilen ook Perdum, Agesia, De Roeve XPO en XPO.world onder deze koepel. Een financieel stabiele groep, waarvan de kracht schuilt in de complementariteit van de  specialisaties: samen vormen we één autonoom kenniscentrum waarvan het resultaat sterker is dan de som van de delen.

Let”s talk!

Neem gerust contact op, we willen graag met u kennismaken! De koffie of thee staat voor u klaar!

92436389243638

More info

tags: Organisatie Evenementen – Overzicht Organisatie Evenementen – Advies Organisatie Evenementen – Expert Organisatie Evenementen – Oplossingen Organisatie Evenementen – 

Wenst u meer info over organisatie seminaries kijk dan vlug op https://xpoworld.deroeve.com/ | Organisatie Seminaries

Events | Evenementen Organisatie | 


Onderstaand kan u algemene informatie vinden doch deze behoort niet specifiek tot bovenvermeld bedrijf

Organisatie seminaries

helpdesk faq tel .. Home seminaries amp opleidingen inschrijvingen contact lexdurawebinars reglementen beroepsorganisaties met deze pagina willen wij enkel onze deelnemers inzage laten in de voor hen geldende reglementen voor wat betreft de toekenning van studiepunten en studieuren voor het bijwonen van seminaries of opleidingen. Deze reglementen zijn deze zoals ze gepubliceerd zijn op de websites van de respectieve beroepsorganisaties en hebben een louter informatief karakter. Lexdura heeft geen enkel aandeel in de totstandkoming van deze reglementen noch draagt zij enige verantwoordelijkheid voor de inhoud of de toepassing ervan. onderstaande nietlimitatieve lijst islouter informatief en voor verdere vragen hierover dient men zich rechtstreekstot de beroepsorganisatiezelf te richten. orde van advocaten alle informatie over het verkrijgen van studiepunten vindt u hier. instituut van de accountants en de belastingconsulenten. Iab alle informatie vindt u hier. beroepsinstituut van erkende boek.

hbo aob castana contact evenementen seminaries links champagne morize vino positivo contact castana staat voor persoonlijk contact originaliteit service kwaliteit. Een evenement zoals u dat wenst evenementen organisatie van evenementen we luisteren naar de wensen van de klant er wordt een budget vooropgesteld organisatie seminaries passend voor uw firma We gaan op soek naar de specialist die aan de kwaliteiten kan voldoen om er een prachtig event van te maken. Alles kan niets moet … Opmaken budget we organiseren het event van a tot z alle gemaakte kosten worden zonder winst doorgerekend in globale factuur. Bij de opstart van de organisatie stellen we een budget voor zodat je achteraf niet voor verrassingen komt te staan. Nadien wordt alles gebundeld in factuur dit om administratie te vereenvoudigen Een keuze maken in organisatie seminaries Aarzel niet ons te contacteren seminaries organisatie van incentives en seminaries als bedrijfsleider heb je tijd te kort het is dus een hele opdracht om zelf de lang geplande incentive of seminarie te organisere.

Notie over Organisatie seminaries

semxon business teambuildingseminars amp congressenover sobklantreferentiesnews nl fr contacteer semxon business teambuildings en seminaries voor ondernemingen bel ons stuur ons een email via infosemonbusiness.com vul het contactformulier in sinds de bevoorrechte partner van ondernemingen bij de organisatie van hun professionele seminaries en conferenties zorg met een gerust gemoed voor het welslagen van uw evenementbel ons de grondigheid van een team van professionals ten dienste van uw seminars en conferenties met passie pragmatisme en oog voor de behoeften van onze klanten realiseren wij al meer dan jaar uw bedrijfsevenementen.maak kennis met het team conferenties seminars en congressen sinds organiseren en cordineren wij gratis al uw bedrijfsevenementen bedrijfsevenementen die gelden als hoogtepunten in het leven van een onderneming kunnen diegene die ver.